Tuesday, August 12, 2008

Kenduri Kawin..

Last Saturday aku pi kenduri di Perlis..syok gak..lama tak pi sana..boleh jumpa kawan lama yg stay kat sana..anyway..aku pi pun sbb adik ipar kakak aku kawin..kalau tak..takda maknanya aku nak pi sana..

Masa hari kenduri tu..sempat jugakla aku snap gambaq..itu pun takleh byk..sbb bateri kamera dah kong..ni la gambar2 dia..

Ni anak sedara aku, anak kakak aku..umo 5 taun..tp cara dia cakap mcm org umo 50 taun..wakakaka



Anak aku nangis sbb kaki dia tersepit kat buai tu..org dok sibuk mkn, dia dok sebok main..hehehe



Org kuat di sebalik kenduri tu, kakak aku ngan abang ipar aku..org lain sibuk pakai baju cantik2..kakak aku ngan selambanya pakai suar..yelah..dah dok kat dapur je memanjang dari pagi..


Baby Hfiy ngan cousin dia..best sungguh dia pi sana..semua org dok dukung dia ja..balik rumah jadi melampau..nak dukung ja..


Ni la pengantin..tengok body masing2..perghhh..


Lauk utk pengantin..ni belum decoration lagi..laki aku masak..sambal udang ngan daging kicap tu sedap..


Ada lagi, gulai rebung ngan daging..punyalah sedap..aku tak sempat nak ambik..sbb aku dah belasah gulai tu awai2..tak tahan beb..hehehehe















No comments: